vrijdag 21 augustus 2009

Moslims roepen allemaal in koor: je mag de Profeet niet beledigen.

Onze rechtsstaat beriep zich altijd op het recht van vrije meningsuiting maar gaandeweg zijn deze vrijheden op allerlei manieren beperkt door degenen die ons HUN wil willen opleggen. het is zeer schandalig vinden als de film niet mag worden uitgezonden want dit zou ook betekenen dat degenen die voor een verbod zijn weer hebben gezegevierd. Het kabinet huilt al voordat zij ook maar geslagen is, buigen voor terroristen NOOIT EN TE NIMMER dan maar vechten voor wat ik waard ben ja ik ben een Nederlander die niet buigt voor terrorisme. Maar vecht voor zijn vrijheid en voor die van andere Nederlanders. Verbod van de film staat gelijk aan de boekverbrandingen in de dertiger jaren van de vorige eeuw toen de heer Adolf H. aan de macht kwam. Het riekt ook naar Middeleeuwen. We hoeven anderen niet te beledigen, maar de waarheid mag wel boven tafel. Wij worden als volk voortdurend beledigd door een regering die vreemdelingen onze cultuur laat uitwissen. DAAR zit het probleem!

Moslims roepen allemaal in koor: je mag de Profeet niet beledigen. Nou, dat is waar, Theo kan het niet meer navertellen. Vooral de gevolgen voor 'ongelovigen' en vrouwen in de Islam landen zelf. Dat noemen wij hier: documentaire maken. Als jullie zover willen gaan dat ook te verbieden maak je jezelf volkomen belachelijk voor de hele aarde! Theo van Gogh nog eens te citeren: "Ik voel me tweederangsburger in eigen land omdat ik achterhaalde discussies moet voeren met een in mijn ogen agressieve minderheid die weigert ook maar enig begrip op te brengen voor idealen welke in het gastland gemeengoed zijn. Wij dienen ons aan U aan te passen, U die geen notie heeft van scheiding van Kerk & Staat.”
In wat voor land leven we nu eigenlijk. Balkenenden moet voor zijn volk staan en voor Wilders, net zoals de Denen doen voor hun volk en hebben gedaan. Weet je,ik schaam mij voor mijn land, Nederland. Ik vind het huichelarij wat er hier gebeurd. Weet je wat het gevaar is:' Angst is de grote boosdoener en daar door raak je verlamd. DEMOCRATISCH,JONGENS,WETEN JULLIE NOG Een volk dat voor tirannen zwicht....De westerse politici moeten bij voorbaat de islamitische staten de wacht aanzeggen, dat zij verantwoordelijk zijn voor wat er zal gebeuren! Waarom waarschuwt men Wilders voor de gevolgen? Die gevolgen komen niet van hem, maar van van de Islamieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten